21-11-15

AH klanten service.

Mijn vorige post van AH heeft veel reacties opgeleverd, allemaal begripvolle, afgelopen dagen kreeg ik mooie reacties van AH uit  andere vestigingen,per mail als telefoon,en de winkel waar ik wekelijks  boodschappen doe, heeft me persoonlijk gebeld en we hebben alles  uit gepraat, ik mocht op veel begrip en respect rekenen, de bloemen die ik kreeg als verontschuldigingen heb ik niet aangenomen maar  door gegeven aan twee kassa bediendes die wel  rekening hielden, met mijn wens.

 

Doorwerken wil niet zeggen gejaagd werken maar gewoon vlot werken, hoe vaak steekt iemand je voorbij  als je met de auto wegrijdt,   en sta je dan uiteindelijk ook gelijk voor het rode licht, ik bedoel hiermee, vlot werken kan ook op ieders tempo aangepast worden, dan gaat het even snel en zonder frustraties....

Ik wil niet in de belangstelling staan, integendeel, ik eis alleen een beetje respect en begrip, ieder mens is uniek en moet je op die manier benaderen.

Mijn levensovertuiging is de Holistische visie...

Oprechte dank voor jullie  medeleven en begrip als steun , ook aan het beleid van AH (Ahold )  dat  mijn woorden ....eerder mijn noodkreet ernstig genomen heeft en waardoor ik weer veel respect heb voor alle AH winkels. 

 

Dit hoofdstuk is afgesloten, dank je wel allemaal, samen sterk .

Respect overwint alles dat zie je maar weer......

 

 

 

 

 

10:32 Gepost door Whiskers Vrienden in Actualiteit, Albert Heijn | Permalink | Commentaren (2) | |  Facebook | |

Commentaren

Fijn dat AH zelf heeft gereageerd.

Gepost door: Ellen Denkers | 21-11-15

Reageren op dit commentaar

Inderdaad het laat een mooie gemoedsrust na, en fijne ervaring te beseffen dat mensen die willen communiceren alles opgelost krijgen, praten en nog eens praten, dat is onze kracht. AH heeft hier NOG MEER RESPECT verkregen, zeker weten niet alleen bij mij.

Gepost door: Martine | 21-11-15

De commentaren zijn gesloten.